install theme

Tropics | Popup Cinema.    Beautiful… 

Funky Ndebele Tribe kinda pattern

Full Crate - Let’s Funk This Motherf*cker  It takes a while but once it gets going damn this track is chilled shit! try it … Im not playing just listen

Just a lil bit of fun on photoshop. Anyone wanna teach how to use it properly ?
Love it! I think i need to go get a denim jacket of my own next weekend.
Triangles or cubes ?
Just me having a good ol coversation with some people offering info in the street. what a great day in London.
A diagram from one of the uni text books Im glad i can now forget lol ……..Yay no more neurology haha

Lapalux Feat. Py- Moments

Chillin at south bank in  London.  Had only had my camera less than a week at this point ahh was so excitied to get out and take pictures lol 
Diagrams diagrams diagrams, Im so bored im looking at old textbooks :( someone save me 
love this maybe one day ill try make something inspired by it
Flo…. Such an awesome friend and great dancer haha this girl makes me laugh.  This day was jokes still think you shoulda done house battles :P haha